Και κάπως έτσι αλλάξαμε διατροφή!To ότι πολλές τροφές κάνουν καλό σε διάφορα σημεία του οργανισμού μας, είναι γνωστό. Το ότι κάποιες αυτές κάνουν καλό και στα μαλλιά μας το ήξερες; Ορίστε 7 τροφές που πρέπει να τρως αν θέλεις τα μαλλιά σου να μακρύνουν γρήγορα!

Σολομός

A post shared by Salmon Hu (@salmonhucom) on

Ο σολομός είναι πλούσιος σε Ω3, το οποίο βοηθά τους θύλακες της τρίχας. Άσε που περιέχει βιταμίνη Β12 και σίδηρο, που κάνουν την ανάπτυξη ακόμα πιο εύκολη.

Στρείδια

Τα στρείδια είναι ένας παράδεισος ψευδαργύρου. Φαντάσου πως ένα στρείδι, αντιστοιχεί στην ποσότητα ψευδαργύρου που χρειάζονται ημερησίως τα μαλλιά σου για να είναι λαμπερά και δυνατά. Αν σου είναι δύσκολο να βρεις στρείδια, μπορείς εναλλακτικά να τα αντικαταστήσεις με συκώτι ή χοιρινό και σιτάρι.

Κοτόπουλο

Κι όμως το κοτόπουλο το χρειαζόμαστε, γιατί είναι πλούσιο σε ζωικές πρωτεΐνες και ειδικότερα σε κρεατίνη που είναι εξαιρετικά χρήσιμη για τα μαλλιά.

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν απαραίτητα στοιχεία για την ανάπτυξη της τρίχας και τη συντήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των μαλλιών, όπως η πρωτεΐνη και η βιοτίνη, η οποία είναι απαραίτητη για να περιορίσει την πτώση των μαλλιών!

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα περιέχουν βιταμίνη Ε, που βοηθά στην ανάπτυξη και την σταθερότητα των μαλλιών. Φαντάσου ότι σε ένα σύνολο 15 -20 αμυγδάλων, περιέχουν το 70% της ημερήσιας χρήσης βιταμίνης που χρειάζεται ένας άνθρωπος.

Σπόροι κολοκύθας

Περιέχουν βιταμίνες B1, B2, B3 που είναι υπεύθυνες για την ανάπτυξη των μαλλιών, και Β5, Β6 που κάνουν καλό στην υγεία του κεφαλιού.

Φακές

A post shared by Karina (@plates_and_tales) on

Το σίδηρο κάνει καλό και στα μαλλιά. Αρκεί να σκεφτείς αυτό και θα καταλάβεις απόλυτα την σημασία που έχουν οι φακές για την διατροφή σου. Ένα πιάτο της σούπας, περιέχει περίπου την μισή ποσότητα σιδήρου που πρέπει να καταναλώνει ημερησίως ένας άνθρωπος.

Πηγή

Δες εδώ  Πώς δείχνουν 17 διαφορετικά φαγητά στο φυσικό τους περιβάλλον

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr