Από Χατζηγιάννη μέχρι Βαλάντη (Μαύρο) έχει το μενού.

Ήταν τρομακτικό. Είχε πολλές και διαφορετικές φωνές, ένα έντονα λευκό και έντονα έντονο, στενό παντελόνι και μια παράξενη μείωση του ήχου όταν δεν τραγουδούσε, αλλά απλώς μιλούσε. Ο Γιώργος Σαμπάνης τραγούδησε στον τελικό του Rising Star και το αποτέλεσμα ήταν μια αμήχανη πανωλεθρία και πάλι όμως, λίγο ανώτερη από τις τηλεοπτικές μουσικές εμφανίσεις που θα δεις παρακάτω.

Άμα δεν βγαίνει η ρημάδα η κορώνα

Ο άνθρωπος που έδωσε λόγο ύπαρξης σε τραγουδιστές όπως ο Γιώργος Σαμπάνης, στην τρέχουσα δεκαετία εξελίχθηκε σε κάτι σαν τον Krusty τον Κλόουν από τους «Simpsons», δηλαδή μια φιγούρα που βαριέται, που μας φθονεί όλους εμάς που δεν τον αποθεώνουμε, αν και ρε Μιχάλη, δεν βγαίνει πια αυτή η ρημάδα η κορώνα.

 Άμα το άλογο είναι άδειο

Eδώ ο καλλιτέχνης βρίσκεται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, σε μια αποκόλληση από την πραγματικότητα, όπου αλλάζει τους στίχους των τραγουδιών απροσδόκητα, έχοντας μάλλον δοκιμάσει προηγουμένως πολλές και διαφορετικές ποικιλίες βότκας (και όχι μόνο). Τέλειωσε και η καριέρα του Νίκου Μίχα, όπως τέλειωσε και η σχέση μας μ`εκείνο το κορίτσι που σπούδαζε ψυχολογία Γαλλία κι έμεινε στη Γαλλία για να γίνει τηλεπωλήτρια.

Με το ζόρι μπλακφεης

Ο συμπαθής one-hit wonder τραγουδιστής Βαλάντης προσπάθησε να δώσει μια τελευταία ευκαιρία στην καριέρα του (;) κάνοντας μιμήσεις σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση. Αλλά επειδή μπρος στα 15 λεπτά δημοσιότητας τι είναι λίγη χαμένη αξιοπρέπεια, ο Βαλ δέχτηκε μετά χαράς να τραγουδήσει αγγλικά (για πρώτη φορά στη ζωή του) και να ντυθεί κάτι σαν τον Αράπη του Κώστα Βουτσά. Ένα τεχνικό πρόβλημα στον ήχο ολοκλήρωσε αυτόν τον μίνι βιασμό για τα αυτάκια μας.

Ο Λεπα Φρανκενσταιν

Ο Δήμος Μπέκε είναι ένας από αυτούς τους Κύπριους τραγουδιστές, που εδώ και 15 χρόνια βρίσκει τρόπο να βρίσκεται σε μαγαζιά, τηλεοπτικές εκπομπές, εφιάλτες , να επιβιώνει τελοσπάντων. Όταν επιχείρησε να κάνει τον μίμο σε γνωστό τηλεοπτικό show, για ανεξήγητο λόγο του έβγαινε συνήθως μια γκριμάτσα μύτης-ματιών που έκανε ακόμα και το πρότζεκτ μίμησης Λεπα, να θυμίζει Φρανκενστάιν.

Κλεημπακ

«Του κλέημπακ κυρία Αννίτα, του είπα κλεημπακ το τραγούδι» έλεγε κάποτε ο Νίκος Κατέλης στην Αννίτα Πάνια. Αυτή η ερμηνεία ακόμα και το κλεημπακ το διέλυσε ολοσχερώς. Μόνο σεβασμός για την τεράστια προσπάθεια που κάνει η Ελένη Φουρέιρα για να σώσει τα άσωστα.

Στροφή στην Ποιότητα

Λατρεύουμε την Κατερίνα Στικούδη γι`αυτό το «θα σας δείξω πόσο ποιοτικιά μπορώ να γίνω» performance, ντυμένη κάτι ανάμεσα σε Τζόν Λένον και Πάνος Κιάμος στην Παραλιακή, σε κάτι σαν τραγούδια που – μάλλον- δημιουργούσε εκείνη τη στιγμή.

Μπουζούκια + Abba = ; 

Δεν θα ακούσεις κάποια πολύ κακή φωνή στο παραπάνω video. Δεν κάνει κάτι λάθος ή κακό η Δέσποινα Βανδή ή η Demy ή οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές. Αλλά όλο το θέαμα είναι τόσο «στο πόδι» προσαρμοσμένο στην ελληνική μπουζοκοβιακή πραγματικότητα, που μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει.

Τίμια και πονεμένη ερμηνεία

Γλυκούλα, χειμερινή μελαγχολία και μπόλικο τσίπουρο στο ποτήρι του καφέ για τον Στράτο, που σηκώθηκε από τον καναπέ για να ερμηνεύσει Wham και κατέληξε να τοποθετεί τις νότες του κομματιού μια-μια προς εκτέλεση, ύστερα από σκληρό βιασμό.

Χορός και θέαμα (και ρακή να ρέει)

Γιάννης Βασιλείου να παίζει δυνατά από τα ηχεία και Θέμης Γεωργαντάς να χορεύει κολλημένος επάνω στη Ναταλία Γερμανού, έχοντας κατεβάσει το Βόσπορο (αν ο Βόσπορος περιείχε ρακή). Ανεκτίμητη ψυχούλα του κεφιού ο Θέμαρος που εικάζεται πως γλέντησε μαζί ακόμα και με τον τελευταίο ασκούμενο που βρισκόταν εκείνη τη μέρα στο πλατώ.

Βγάλε ένα δίσκο, μέχρι κι ο Περικλής το έκανε

Συνειδητοποιούμε ότι την προηγούμενη δεκαετία, άνθρωποι σαν τον Περικλή Στεργιανούδη τραγουδούσαν σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση και κέρδιζαν χρήματα από τη δισκογραφία. Ας νιώσουμε λίγο αυτό το γνώριμο αιμάτωμα αυτιών που προκαλεί η γλυκιά φωνούλα του, σε συνδυασμό με το «Μη ΓΚΥΡΙΣΙ κζανα» της Καλομοίρας.

Οι εξωγήινοι είναι φίλοι μας

Περίπου 15 χρόνια πριν, οι τραγουδιστές των `90s προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στα δεδομένα του millenium, αναζητώντας νέους ήχους, νέους στίχους, νέα ζωή και πράσινα ανθρωπάκια εκεί έξω. Τίποτα λιγότερο ίσχυε και για την Αλέξια, που σε «νέο» τραγούδι της εποχής, μας ρωτούσε «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;»

Πασοκίλα σε όλο της το μεγαλείο

Άνοιξη του 1997 και η Ρούλα Κορομηλά κάθετα δίπλα στον σκηνοθέτη Στέφανο Σαρτίνι, Του βάζει να δει ένα βιντεοκλιπ. «Στέφανε, εγώ αυτό το τραγούδι θέλω να το πω. Πώς γίνεται να το κάνουμε πιο εντυπωσιακό από την Πρωτοψάλτη;» Η λύση είναι απλή για τον Στέφανο: Στρατολογεί παιδάκια χορωδίας, επιτάσσει το δημαρχείο της Ερμούπολης στη Σύρο και παίρνει καβάτζα και τον Σπύρο Σπυράκο. Πασοκ, ουίσκι και ιπτάμενοι δίσκοι κύριοι.

 

του Γιάννη Δημητρέλλου

Δες εδώ: Το Star Academy θυμίζει πως ο πάτος της ελληνικής τηλεόρασης είναι ακόμα πιο χαμηλά

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr