Η Δήμητρα Βλάχου μας εξιστορεί πώς η Celestyal Cruises ανέτρεψε το μύθο της «ακριβής» κρουαζιέρας που απευθύνεται σε λίγους.

Με αφορμή το φετινό CruiseInn, συναντήσαμε τη Δήμητρα Βλάχου, marketing manager της Celestyal Cruises και παράλληλα ο άνθρωπος που κίνησε τα νήματα για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού, όπως και πολλών ακόμα δράσεων πάνω στα πλοία της εταιρείας. Μιλήσαμε για τι άλλο; Την κρουαζιέρα, που μπορεί τελικά και να είναι η ανερχόμενη δύναμη του ελληνικού τουρισμού, με βασικό «όχημα», τη Celestyal Cruises.

Photo taken by Οδυσσέας Χλωρίδης

«Η ενασχόληση μου με τον τουρισμό ξεκίνησε από την εποχή που βρισκόμουν ακόμα στο χώρο της διαφήμισης. Είχα ως πελάτες ναυτιλιακές εταιρίες, τουριστικά γραφεία και όχι μόνο. Ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας, έχει ένα αρκετά ευρύ πεδίο δράσης και δημιουργίας και κάπως έτσι βρέθηκα στη Celestyal Cruises.»

«Ο Όμιλος Λούης υφίσταται εδώ και περισσότερα από 60 χρόνια. O στόλος σήμερα αριθμεί δύο κρουαζιερόπλοια: Το Celestyal Crystal, με το οποίο και διεξήχθη το φετινό CruiseInn και το Celestyal Olympia, με το οποίο γίνονται τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες.»

«Υπάρχουν 147 εθνικότητες επάνω στο πλοίο! Ανάλογα με την εποχή υπάρχουν διαφορετικές εθνικότητες, διαφορετικές ηλικίες, διαφορετικές τυπολογίες επιβατών.»

«Οι πιο φανατικοί πελάτες μας είναι από τη Βόρεια Αμερική, από τη Λατινική Αμερική, από τον Καναδά, την Ισπανία, ενώ σιγά σιγά ανεβαίνουν η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελλάδα και από τις πιο ανερχόμενες αγορές, σίγουρα ξεχωρίζει η Κίνα.»

«Ο Έλληνας τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να «εκπαιδεύεται» στην έννοια της κρουαζιέρας. Συγκεκριμένα, αν και για αρκετά χρόνια το ελληνικό κοινό δεν προτιμούσε ιδιαίτερα την κρουαζιέρα, πλέον ο Έλληνας «εκπαιδεύεται», διαπιστώνοντας πως η κρουαζιέρα είναι ένας τρόπος διακοπών όπου με ένα συγκεκριμένο budget μπορεί να κάνει πολλά πράγματα και να ανακαλύψει πολλούς προορισμούς. Αυτό σε αριθμούς μεταφράζεται σε κάτι παραπάνω από 40.000 Έλληνες οι οποίοι έχουν επιλέξει τη Celestyal Cruises για την κρουαζιέρα τους.»

Photo taken by Οδυσσέας Χλωρίδης

«Σήμερα παρατηρούμε ότι ο ηλικιακός μέσος όρος επάνω στο πλοίο έχει μειωθεί σημαντικά. Η αντίληψη πως η κρουαζιέρα απευθύνεται σε ηλικιωμένους ή σε άτομα με μεγάλη οικονομική άνεση ευτυχώς φθίνει και πλέον στα πλοία της Celestyal μπορείς να δεις διοργανώσεις όπως το CruiseInn ή το World Party Cruise ή ακόμα και ομάδες φοιτητών από όλο τον κόσμο, που επιλέγουν να εξερευνήσουν τους προορισμούς της εκάστοτε κρουαζιέρας μας.»

Το 2019 είναι μια χρονιά προκλήσεων, μια χρονιά όπου η Celestyal Cruises θα σαλπάρει σε νέους προορισμούς όπως η Αίγυπτος, το Ισραήλ, η Κωνσταντινούπολη, ο Βόλος, τα Μετέωρα (με μια σειρά ξεχωριστών εκδρομών), ενώ η χρονική περίοδος των ταξιδιών δεν θα αφορά μόνο το καλοκαίρι, αλλά θα επεκταθεί ώστε να καλύπτει πια το σύνολο της νέας χρονιάς.

Photo taken by Οδυσσέας Χλωρίδης

«Είμαι τυχερή ναι, γιατί οι ανάγκες της εργασίας μου, υπαγορεύουν συχνά το να βρίσκομαι επάνω σε κάποιο κρουαζιερόπλοιο και να σαλπάρω κι εγώ μαζί με τους επιβάτες της εκάστοτε κρουαζιέρας».