Όπως, άλλωστε, και η ψυχολογία μας!

Έχετε σκεφτεί ποτέ, ότι οι αναρτήσεις μας στα social media επηρεάζονται άμεσα από το πώς διαμορφώνεται η ψυχική μας διάθεση από τις καιρικές συνθήκες; Σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη, όταν ο καιρός είναι καλός οι αναρτήσεις μας είναι πιο χαρούμενες, ενώ αντίθετα σε περιόδους κακοκαιρίας είναι αρνητικά φορτισμένες.

Η ανάλυση που πραγματοποιήθηκε σε 2,4 δισεκατομμύρια αναρτήσεις στο Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια στο Twitter μεταξύ των ετών 2009-2016, είχε ως κύριο εργαλείο της, ένα ειδικό λογισμικό που ταξινομεί τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές ανάλογα με τις χρησιμοποιούμενες λέξεις. Με βάση αυτά τα δεδομένα, έγινε στη συνέχεια η συσχέτιση των ποστ με τα ημερήσια μετεωρολογικά δεδομένα κάθε περιοχής.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο καθηγητής Εστεμπάν Μόρο του Πανεπιστημίου Κάρλος 3 της Μαδρίτης, το μέγεθος της επίδρασης του καιρού είναι τόσο μεγάλο, που είναι ανάλογο με την αλλαγή στην ψυχική διάθεση των χρηστών μετά από γεγονότα, όπως ένας σεισμός ή ένα περιστατικό μαζικών δολοφονιών σε σχολείο, συμπληρώνοντας στη συνέχεια πως ο τρόπος που εκφραζόμαστε, διαμορφώνεται από τον καιρό.