Ο Στάριτζ έχει τρέλα και με τα ρούχα!

Λίγοι ποδοσφαιριστές στον κόσμο έχουν τόσο μεγάλη αγάπη για τη μόδα όσο ο διεθνής επιθετικός της Λίβερπουλ Ντάνιελ Στάριτζ. Μπορεί ποδοσφαιρικά να μην είναι στα καλύτερά του, στυλιστικά όμως… πετάει! Αμέτρητες φορές έχει μιλήσει σε συνεντεύξεις για μόδα, αλλά και συμμετάσχει σε σχετικές εκδηλώσεις όπως επιδείξεις ή φωτογραφήσεις. Ο Στάριτζ θεωρείται ένας από τους πιο καλοντυμένους ποδοσφαιριστές στα βρετανικά γήπεδα. Η αναγνώριση των «καλόγουστων» επιδόσεών του είναι γενικότερη, αφού έχει χρισθεί υποψήφιος και για την απονομή βραβείων ενός σημαντικού βρετανικού θεσμού όπως τα «British Style Awards», συναγωνιζόμενος με προσωπικότητες όπως το διάσημο μοντέλο Κέιτ Μος και η ηθοποιός Κίρα Νάιτλι.

Σε ερώτηση που του έχει γίνει για το τι φορούσε αν είχε μόνο δύο λεπτά στην διάθεση του για να ντυθεί, ο Στάριτζ απάντησε ότι θα διάλεγε μαύρα τζιν παντελόνια είτε «Balmain» είτε «DSquared2», ένα μαύρο t-shirt όχι πολύ εφαρμοστό, δερμάτινο τζάκετ και κάποιου είδους καπέλο. Εκείνο που θα τον δυσκόλευε περισσότερο θα ήταν τα παπούτσια, για τα οποία είχε διάφορες επιλογές. Συμπαθεί πολύ το μαύρο χρώμα, τo οποίο θεωρεί ότι προσδίδει στον άντρα τα δύο ουσιώδη στοιχεία του καλού ντυσίματος: αυτοπεποίθηση και κλάση. Ενδεχομένως η συμπάθεια του προς το μαύρο να ενισχύεται και από την αντιπάθεια του προς το λευκό, καθώς μια από τις μεγαλύτερες στιλιστικές του αστοχίες υπήρξε μια παλαιότερη εμφάνιση του με ολόλευκα.

O Στάριτζ δε θεωρεί το χώρο του αθλητισμού ως χώρο που προσφέρεται για πραγματική μόδα και ουσιαστικό στυλ.Το 2016 έγινε μια προσπάθεια από τον ίδιο προώθησης μιας προσωπικής συλλογής διάφορων τύπων καπέλων και σκούφων με το όνομα DStudge, η οποία όμως έγινε με ιδιαίτερα περιπετειώδη τρόπο. Καταρχάς, η ομάδα του, η Λίβερπουλ, με αφορμή την έμμεση απόπειρα του Στάριτζ να προωθήσει τα συγκεκριμένα προϊόντα σε εκδήλωση της ομάδας, του απαγόρευσε ρητά κάθε χρήση άλλου σχετικού είδους ένδυσης εκτός από το επίσημο και αποκλειστικό της Λίβερπουλ. Επίσης, όταν επιχείρησε να διαθέσει ο ίδιος τη συλλογή του δεν το έκανε μέσω κάποιας διαδικτυακής ιστοσελίδας, αλλά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αποτέλεσμα; Η απήχηση να μην ήταν η αναμενόμενη, αλλά και να… «τρολαριστεί» η κίνηση έντονα από τους χρήστες των social media!