Για να διαχειρίζεστε καλύτερα τις βραδινές λιγούρες…

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος και βλέπετε τη ζυγαριά να είναι κολλημένη στο ίδιο ακριβώς σημείο, ίσως αυτό που θα πρέπει να αλλάξετε, να είναι το ποιες τροφές καταναλώνετε το βράδυ. Ιδιαίτερα πριν κοιμηθείτε σημαντικό ρόλο δεν παίζει μόνο η ποσότητα, αλλά και η ποιότητα του φαγητού.

Ποιες τροφές, όμως, είναι απαγορευμένες για το βράδυ αν θέλετε να μειώσετε το βάρος σας, αλλά και να μπορέσετε να κοιμηθείτε σαν πουλάκι;

  • Τροφές πλούσιες σε κορεσμένο λίπος

Οι λιπαρές τροφές, όχι μόνο θα επιβραδύνουν τη διαδικασία της πέψης, αλλά θα σας κάνουν να νιώθετε υποτονικά το επόμενο πρωί. Έτσι, καλύτερα προτιμήστε να καταναλώσετε, μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς που θα σας χορτάσουν και ταυτόχρονα αποτελούν πηγή καλών λιπαρών.

  • Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Θα πρέπει να αποφεύγετε τα τρόφιμα που περιλαμβάνουν απλούς υδατάνθρακες, όπως πατατάκια, μπισκότα και οποιοδήποτε άλλο γλυκό. Ιδιαίτερα ακόμα και μια μικρή ποσότητα κάποιου γλυκού, μπορεί να ανεβάσει απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να δυσκολέψει τον ύπνο σας. Γι’ αυτό, λοιπόν, καλύτερα να επιλέξετε ένα φρούτο.

  • Πικάντικα τρόφιμα

Μπορεί τα μπαχαρικά να είναι ωφέλιμα για την υγεία μας, αν τα καταναλώσουμε, όμως, αργά το βράδυ οι στομαχικές διαταραχές που θα μας προκαλέσουν, θα διεγείρουν τις αισθήσεις μας, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι.

  •  Μεγάλες μερίδες

Οι μεγάλες μερίδες δυσκολεύουν την πέψη, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει κι αυτό διαταραχές στον ύπνο. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να τρώτε 2 με 3 ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι και να προσέχετε να μην το παρακάνετε με το φαγητό.