Δυσάρεστα τα νέα, αν είσαι sleeping beauty…!

Μήπως είσαι υπναράς, αλλά δεν προλαβαίνεις ποτέ μέσα στη βδομάδα να κοιμηθείς όσο θα ήθελες; Συνηθίζεις να αναπληρώνεις τον χαμένο ύπνο σου τα Σαββατοκύριακα θεωρώντας πως έτσι κάνεις καλό στην υγεία σου;

Λοιπόν, σου έχουμε νέα… Όχι, μόνο δεν ωφελείς τον εαυτό σου μ΄αυτό τον τρόπο, αλλά στην πραγματικότητα κινδυνεύεις να πάθεις το σύνδρομο του «social jet lag»! Το σύνδρομο αυτό δεν διαφέρει και πολύ από το γνωστό jet lag, αφού προκαλεί κούραση και υπνηλία και χειροτερεύει την υγεία και τη διάθεσή μας! Συνήθως προκαλείται, όταν το βιολογικό ρολόι ενός ανθρώπου δεν συμβαδίζει με το πρόγραμμα του ύπνου του.

Αυτό συμβαίνει, διότι ο οργανισμός μας συνηθίζει σ’ ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, ανάλογα με τα καθημερινά μας ωράρια και σε περίπτωση που αλλάζουμε συχνά τις ώρες που κοιμόμαστε, μπορεί να επηρεάσουμε αρνητικά την υγεία μας.

Το σώμα μας, όμως, επηρεάζεται αν αλλάξουμε το πρόγραμμα αυτό από 2 ώρες και πάνω, ενώ στην αντίθετη περίπτωση δεν υπάρχει κάποια επίπτωση.