Τα κάνουμε οι περισσότεροι!

Οι περισσότεροι από εμάς νομίζουμε ότι μόνο με το τρέξιμο και τον ιδρώτα θα πετύχουμε τον στόχο μας. Όμως ακόμα και η διαδικασία που πρέπει να ακολουθούμε μετά τη γυμναστική είναι εξίσου σημαντική.Κάθε trainer που θα ρωτήσεις θα σου πει ότι η πραγματική πρόοδος θα συμβεί αφού φύγεις από το γυμναστήριο και αυτό επειδή οι μύες σου θα ανακάμψουν και θα ξανά δημιουργηθούν. Αλλά μήπως εσύ ο ίδιος καταστρέφεις τις προσπάθειές σου;

1. Ξεχνάς το Stretching

Οι μύες μας συστέλλονται για αρκετή ώρα και πρέπει να τους επαναφέρουμε σε ισορροπία. Η απουσία διατάσεων μετά την προπόνηση θα μπορούσε να προκαλέσει περιορισμούς στο εύρος της κίνησής μας, γεγονός που θα μπορούσε να μας κάνει πιο επιρρεπείς σε τραυματισμούς.

2. Δεν πίνεις αρκετό νερό

Θα πρέπει να πίνουμε περισσότερο νερό από το κανονικό μετά από την άσκηση για να βεβαιωθούμε ότι το σώμα μας ενυδατώνεται σωστά. Επίσης, ένα σωστό ενεργειακό ποτό αποκατάστασης μπορεί να επαναφέρει τους ηλεκτρολύτες και τα επίπεδα του γλυκογόνου μας – το σώμα μας θα μας ευχαριστεί.

3. Δεν κοιμάσαι 

Ο ύπνος είναι απαραίτητος για το σώμα σου για να ανακάμψεις μετά από μια έντονη προπόνηση. Γιατί; Επειδή με τον ύπνο είναι που αρχίζει πραγματικά το σώμα σου να θεραπεύεται και να χτίζει δυνατούς μύες.

4. Δεν τρως αμέσως μετά το γυμναστήριο

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το σώμα μας μετά τη γυμναστική έχει ανάγκη από θερμίδες, για αυτό καλό είναι να τρώμε αμέσως μετά –μέσα στην επόμενη μισή ώρα- ώστε να διατηρήσουμε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά και να μην καταλήξουμε να πεινάμε περισσότερο αργότερα!

5. Προσπερνάς την χαλάρωση

Παίρνοντας χρόνο για να αφήσεις τον καρδιακό σου ρυθμό και την αρτηριακή πίεση να επιστρέψει στα φυσιολογικά επίπεδα, μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού. Οι trainers προτείνουν να τελειώνουμε την προπόνηση μας με κάποιο ελαφρύ αερόμπικ, όπως το περπάτημα στο διάδρομο, για να επιστρέψει το σώμα μας σε επίπεδο ηρεμίας.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr