Το «Lifeline» είναι μια διαφήμιση, που θα σε κάνει να ανυπομονείς για το φινάλε.

Το όνομα του είναι «Leehom Wang» και πριν προσπαθήσεις να μάθεις πώς προφέρεται το «Leehom», θα σου πω ότι πρόκειται για ένα star της κινεζικής showbiz, που περιγράφεται ως «ο Justin Bieber της Κίνας». O Leehom λοιπόν, μαζί με το υπέροχο πλάσμα που λέγεται Olivia Munn (δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά, δες τις καλύτερες -σεξι- στιγμές της εδώ) σε μια ταινία μικρού μήκους που λέγεται «Lifeline». Πρόκειται την ιστορία της Emma (Olivia), που εξαφανίζεται ξαφνικά, αφήνοντας στον Kai (Wang) μόνο ένα στοιχείο, το κινητό της. Ευτυχώς η συσκευή της Emma διαθέτει το νέο mobile επεξεργαστή της Qualcomm, Snapdragon 820.

Όχι, δεν είναι μόνο μια απλή ταινία το «Lifeline», αλλά το επίκεντρο μιας νέας marketing ενέργειας από την διαφημιστική εταιρεία Ogilvy & Mather σε συνεργασία με την Qualcomm, που συνδυάζει branded περιεχόμενο και μια ολοκληρωμένη ταινία δράσης με έμπνευση από το σύγχρονο Hollywood. Δηλαδή το «Lifeline» είναι μια διαφήμιση, ταυτόχρονα όμως είναι και μια -αρκετά αξιόλογη- ταινία θρίλερ.

snapdragon

Μέσα στο «Lifeline», υπάρχει μια στιγμή όπου ο Kai ανοίγει το τηλέφωνο της Emma για να εντοπίσει κάποια στοιχεία για την εξαφάνισή της και κάπου εκεί ξεκινά ένα ολοκληρωμένο demo που αναλύει πολλές από τις δυνατότητες που προσφέρει το Snapdragon 820, όπως μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μπαταρίας, καλύτερη ποιότητα φωτογραφιών, αυξημένη χωρητικότητα αρχείων προς upload και βιομετρικό 3D αποτύπωμα ασφαλείας. Όμως τίποτα από όλα αυτά δεν μοιάζει με κλασσική διαφήμιση, πουθενά δεν θα δεις ένα slogan τύπου «είμαι μακαρονάς! Τι να κάνουμε!», ένα πλαστικό χαμογελάκι και ένα ακαριαίο τέλος σε 10 δευτερόλεπτα. Το «Lifeline», του σκηνοθέτη Armando Bo, είναι η πρώτη διαφήμιση που είναι τόσο καθηλωτική ρε γαμώτο, που δεν θέλεις να τελειώσει.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr