Τραγική ειρωνεία: όταν δημιουργήθηκε ήταν ανέφικτο να αντιγραφεί.

Στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, το όνομα Louis Vuitton, αποτελούσε και τότε εγγύηση, ως μια καλή φίρμα κατασκευής τσαντών και μπαούλων, με επίπεδη κορυφή και πάτο, για την καλύτερη ταξινόμηση/αποθήκευση των προσωπικών αντικειμένων του κάθε χρήστη.

2468012_l

Τα προϊόντα αυτά έγιναν αμέσως ανάρπαστα και στόχος επίδοξων αντιγραφέων. Γι`αυτό, από το 1872, o Louis Vuitton παρουσίασε ένα νέο, ριγωτό σχέδιο, ώστε να θυμίσει στους μιμητές ποια ήταν η original υπερδύναμη.

2cfab677bbeaddca6fc0c024e8cbb5d1

Όμως και τα νέα προϊόντα με το ριγωτό σχέδιο σύντομα έγιναν αντικείμενα αντιγραφής και δημιουργίας «μαϊμούδων». Ήταν το 1896, όταν ο γιος του Louis, George Vuitton, επινόησε το -Ιαπωνικών επιρροών- λουλουδάτο μοτίβο. Το συγκεκριμένο σχέδιο επελέγη ακριβώς επειδή με την τεχνολογία της εποχής, θα ήταν ανέφικτο να αντιγραφεί.

a_high_trunk_in_monogram_canvas_louis_vuitton_circa_1896_d5352219g

 

Σήμερα

λυι

Η τραγική ειρωνεία είναι πως σήμερα, η Louis Vuitton κατάφερε να γίνει όχι μόνο ένα εκ των πιο δημοφιλών fashion brand παγκοσμίως, αλλά και ένα από τα πιο πλαστογραφημένα, με αμέτρητα tutorials «πώς να ξεχωρίσεις την αυθεντική Louis Vuitton» να έχουν κατακλύσει το Ιντερνετ (παρεμπιπτόντως δες εδώ πώς να ξεχωρίσεις τη μούφα). Μόλις το 2008, η μητρική εταιρεία διαπίστωσε πως το 90% των προϊόντων με την επωνυμία «Lοuis Vuitton» που πωλούνταν στο eBay, ήταν τόσο γνήσια, όσο και τα αθλητικά Abibas.

comparee

4vhcev

Πηγή: Refinery29

Δες εδώ τους τρόπους για να ξεχωρίζεις τα αυθεντικά από τα ψεύτικα αρώματα.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr