Ακόμα περισσότερες επιλογές προσιτών ρούχων από την H&M.

Αυτό που ετοιμάζεται να κάνει η H&M με το Arket, είναι μια μεγάλη επίθεση στο χώρο του προσιτού ρούχου για άνδρες/γυναίκες/παιδιά και των ειδών σπιτιού. H Arket, είναι νέο brand που θα διαθέτει δικά του προϊόντα, σε συνδυασμό από μια επιλογή προϊόντων από brands που δεν ανήκουν στην H&M.

«Πιστεύουμε ότι είναι βολικό για τον σύγχρονο καταναλωτή να βλέπει διαφορετικά brands υπό μια ενιαία ομπρέλα, ώστε να κάνει πιο εύκολα και πιο άνετα τις επιλογές του», δήλωσε η creative director της Arket, Ulrika Bernhardtz.

Τα προϊόντα της Arket θα είναι ελαφρώς πιο ακριβά από αυτά της H&M, με τις τιμές για μια ανδρική μπλούζα να ξεκινούν από τα 39 ευρώ και να αγγίζουν τα 115.

To πρώτο κατάστημα της Arket θα ανοίξει μέσα στο καλοκαίρι στο Λονδίνο (Regent Street), ενώ αναμένεται να ανοίξουν νέα καταστήματα σε Βρυξέλλες, Κοπεγχάγη, Μόναχο, καθώς παράλληλα θα λειτουργούν online καταστήματα σε 18 Ευρωπαϊκές χώρες.

Το όνομα Arket φωνητικά ίσως να παραπέμπει στη λέξη «market», αλλά στα Σουηδικά σημαίνει «κομμάτι χαρτιού»: «Συνδέεται με την Σκανδιναβική παράδοση του λειτουργικού σχεδίου που αντέχει στο χρόνο και συμβολίζει το λευκό χαρτί, την αίσθηση αισιοδοξίας και νέων πιθανοτήτων που θέλουμε να δημιουργήσουμε με το νέο αυτό brand«, τονίζει η  Bernhardtz.

 Πηγή: Businesoffashion
Δες εδώForever 21 και American Eagle Oufitters επεκτείνονται στην Ελλάδα – Πόσο καλύτερα είναι σε σχέση με Zara και H&M;
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr