Η φετινή χρονιά φαίνεται πως φέρνει τα «πάνω κάτω” και στον τηλεοπτικό τομέα…

Το Netflix διανύει μια εξαιρετική χρονιά και η βαρύγδουπη εμφάνιση του στα Emmy Awards το «αποδεικνύει”. Για πρώτη φορά, μετά από 17 χρόνια, το τηλεοπτικό δίκτυο HBO εκθρονίζετε από την κορυφή και την θέση του παίρνει το Netflix, με 112 υποψηφιότητες. Η Parrot Analytics δείχνει να διαφωνεί με το αποτέλεσμα, παραθέτοντας τα αποτελέσματα μιας μελέτης που διεκπεραίωσε, σχετικά με την καταναλωτική ζήτηση στην βιομηχανία της τηλεόρασης.

Η Parrot, υπολόγισε την ζήτηση από το μέσο Αμερικάνικο κοινό για όλες τις εκπομπές από 11 τηλεοπτικά δίκτυα και σύγκρινε το μερίδιο αγοράς της καταναλωτικής ζήτησης, κάθε δικτύου, για το έτος 2018. Τα αποτελέσματα βγήκαν συνυπολογίζοντας και αναλύοντας τις βαθμολογήσεις χρηστών (όπου είναι διαθέσιμες), το πόσο συζητιέται κάτι στα social media και στα μέσα ενημέρωσης, την πειρατεία, καθώς λαμβάνει υπόψιν και άλλους παράγοντες.

Το συμπέρασμα που βγήκε από την έρευνα της Parrot είναι πως τα Emmy, έχουν υπερεκτιμήσει τις εκπομπές του Netflix, υποβαθμίζοντας αντίστοιχα τα υπόλοιπα τηλεοπτικά δίκτυα όπως το FOX και το CBS. Αυτό ίσως να οφείλετε στο γεγονός πως τα Emmy βασίζονται περισσότερο στην καλλιτεχνική αξία και όχι στην δημοσιότητα μιας εκπομπής. Δηλαδή αν ένα τηλεοπτικό δίκτυο έχει πενταπλάσιες εκπομπές σε σχέση με κάποιο άλλο, αυτόματα θα του αποδοθεί μεγαλύτερη «αξία”, με την προϋπόθεση πως η συνολική ζήτηση ξεπερνάει σε νούμερα, αυτή των υπόλοιπων δικτύων.