Με περίσσια τιμή, χαρά, αλλά και υπερηφάνεια (!), σας γνωστοποιούμε πως το RISE TV είναι το πρώτο ελληνικό μέσο που πόσταρε εκπομπή του στο ολοκαίνουριο Instagram TV (IGTV)!

Το Instagram είναι πλέον ένα μεγαθήριο των social media, που αριθμεί σταθερά ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Αυτή η πληροφορία έμοιαζε αρκετή ώστε να μας φέρει μπροστά στο λανσάρισμα μιας νέας, πολλά υποσχόμενης δυνατότητας, για τη δημιουργία και ανέβασμα long form video στην πλατφόρμα του Instagram.

Πρόκειται για το IGTV, ένα μέσο ικανό να ανταγωνιστεί πλέον, ακόμα και το YouTube!

* Τα λαγωνικά του RISE TV μυρίστηκαν αμέσως τη φάση και πόσταραν ήδη το πρώτο τους βίντεο στο τηλεοπτικό Instagram, με θέμα το ολόφρεσκο Surf Art Festival! 

Τι αλλάζει

Με το IGTV, o μέσος χρήστης μπορεί να ανεβάσει βίντεο διάρκειας ως και 10 λεπτά (προηγουμένως, η σχετική διάρκεια ήταν 1 λεπτό max). Αντίστοιχα, οι Instagrammers με ευρεία βάση followers, μπορούν να ανεβάσουν βίντεο διάρκειας ως και 60 λεπτά. Το κάθε βίντεο πρέπει να έχει αποτελέσει προϊόν βιντεοσκόπησης, αν και η product manager της εταιρείας Ashley Yuki, έχει τονίσει πώς και το live video αναμένεται στο μέλλον να αποτελέσει μια ακόμα δυνατότητα της πλατφόρμας.

INSTAGRAM

Πώς θα το ξεχωρίσεις

Τα videos του IGTV θα προβάλλονται στην οθόνη του χρήστη σε ξεχωριστό σημείο από τα Stories, για την αποφυγή μπερδεμάτων. Συγκεκριμένα, τα videos θα φαίνονται ως ορθογώνια thumbnails στο κάτω μέρος του εκάστοτε page. Επιλέγοντας ένα εξ` αυτών, το video θα ξεκινά να προβάλλεται σε full screen. Τα εικονίδια comment/heart/share θα παραμένουν ενεργά, ώστε να μπορεί να είναι εφικτή η διάδραση του κάθε χρήστη με το εκάστοτε video.

Το IGTV θα ξεκινήσει να υφίσταται ως αυτόνομη εφαρμογή αλλά και ως λειτουργία του Instagram, σε μια κίνηση που θυμίζει την προσέγγιση του Facebook με το Messenger, με τον αντίστοιχο διαχωρισμό της mobile εκδοχής του από την εφαρμογή. Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια εποχή, όπου στις μεγαλύτερες αγορές του video content παγκοσμίως, όπως η Αμερική, παρατηρείται μείωση του κοινού που παρακολουθεί videos «παραδοσιακά» (τηλεόραση), ως και 40%.

Το IGTV τουλάχιστον στο ξεκίνημα του θα λειτουργήσει ως μια ad-free πλατφόρμα, αν και κάτι τέτοιο είναι πάρα πολύ πιθανό να αλλάξει σύντομα. Υπάρχει και το αντίπαλο δέος του YouTube βλέπετε.