Κι όμως υπάρχει λόγος!

Εάν αρχίσεις να παρατηρείς πιο προσεκτικά τις διαφημίσεις ρολογιών είναι σίγουρο ότι θα παρατηρήσεις κάτι κοινό. Εννέα στις δέκα διαφημίσεις που απεικονίζουν ρολόγια, δείχνουν πάντα την ίδια ώρα στο καντράν: 10.10

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Μήπως είναι ακόμα μια αφορμή για ανάπτυξη θεωριών συνωμοσίας?

Αρχικά, αυτό συμβαίνει διότι τα περισσότερα brands εμφανίζονται ψηλά στο κέντρο του καντράν, άρα τοποθετώντας τους δείκτες στο 10 και το 2, αυτοί «αγκαλιάζουν» το λογότυπο της εταιρίας.

Φαίνεται μάλιστα πως παλιότερα η ενδεδειγμένη ώρα για τους διαφημιστές ήταν 8.20, καθώς και πάλι με αυτό τον τρόπο παρέμενε καθαρό το σημείο όπου φαινόταν το λογότυπο. Ωστόσο, στη συνέχεια παρατηρήθηκε πως οι δείκτες να κοιτούν προς τα κάτω, δίνει μια κάπως καταθλιπτική αίσθηση.

Ο Πίτερ Μάγκερ, εκπρόσωπος της ελβετικής Swatch εξηγεί στους NY Times πως η εταιρία φωτογραφίζει κυρίως τα ρολόγια της σε ώρα 10.10, γιατί έτσι δίνουν την αίσθηση «χαμογελαστού προσώπου, αντί για σκυθρωπού». Από την άλλη, η Timex έχει αποφασίσει πως όλα τις τα ρολόγια θα είναι φιξαρισμένα στις 10.09.36 δευτερόλεπτα, ακόμη και εκείνα με ψηφιακό καντράν. Από την πλευρά της, η Rolex συνηθίζει να βγάζει διαφημίσεις στις οποίες τα ρολόγια δείχνουν ώρα 10.10.31 ακριβώς.

H Apple έχει επιλέξει τη δική της διαφημιστική ώρα, αφού σε όλα της τα κινητά τηλέφωνα αποτυπώνεται πάντα ώρα, 09.42, διότι εκείνη την ώρα (σε Pacific Time) ο ιδρυτής της εταιρίας Steve Jobs αποκάλυψε το πρώτο iPhone στον κόσμο. Ωστόσο, αυτή η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από την Apple.

πηγή: Νews247

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr