Με ανοιχτά τα καταστήματα 30 Κυριακές το χρόνο, αποκλείεται να μην τους πετύχεις. 

Η ολοκλήρωση της β`αξιολόγησης της οικονομίας της χώρας μας από τους θεσμούς έφερε μια νέα συμφωνία που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και το υποχρεωτικό άνοιγμα εμπορικών καταστημάτων για τουλάχιστον 30 Κυριακές ετησίως σε τουριστικά μέρη (δηλαδή Αθήνα, Πειραιάς και νησιά). Αυτό σημαίνει πως σχεδόν κάθε Κυριακή το κέντρο θα κατακλύζεται από παρέες και οικογένειες και μοναχικά πλάσματα που ήθελαν να απολαύσουν τη λιακάδα όλοι τους έτοιμοι για καταναλωτικά όργια στο μαγαζί της αρεσκείας τους. Ας αναλύσουμε παρακάτω γιατί αυτό το σενάριο είναι ακατάλληλο για τη ψυχική μας υγεία.

Η Black Friday πέθανε, ζήτω οι Κυριακές

ss-161125-twip-mn-07-black-friday_607015dfdde918bb6586ba5103d75ccb.nbcnews-ux-2880-1000

Έχουμε στείλει στο παρελθόν τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μας στους υπαλλήλους που καλούνταν να δουλέψουν ανήμερα της Black Friday. Η Κυριακή είναι η έξτρα πίστα που καλούνται να τερματίσουν, μαζί με τις ψυχολογικές και σωματικές τους αντοχές, καθώς πρόκειται για μια μέρα που σχεδόν κανείς δεν δουλεύει, άρα οι σούπερ ξεκούραστοι πελάτες που εξυπηρετούν, είναι περίπου 10πλάσιοι, σε σύγκριση με μια οποιαδήποτε άλλη μέρα.

 

Ασφυξία

icemax_700_a460527f7db5c82f1a3598a02d12d7c6

Μια ημέρα – εκτός της Παρασκευής- υπήρχε για να βγαίνεις έξω σε μια σχετικά ήσυχη και ανέμελη Αθήνα, με λιγότερο στριμωξίδι στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ανθρώπους πιο ξεκούραστους και πρόθυμους να σε εξυπηρετήσουν και αυτή πλέον χάνεται. Με τα εμπορικά καταστήματα ανοικτά κάθε Κυριακή, ίσως και να είναι καλή ιδέα να συνεχίσεις να μετακινείσαι με το Μετρό, αν έχεις πρόχειρη μια μάσκα δύτη για να την παλέψεις μέσα σε ένα βαγόνι, στις 2 το μεσημέρι, με κατά μέσο 3680 οικογένειες με μικρά παιδιά όρθιες.

Τα Νεύρα (κατηγορίας «χτυπάω με τις τσάντες τους περαστικούς»)

1449774365-shopping

Ένα φαινόμενο των ημερών που οι θερινές ή οι χειμερινές (ή οι πολλές πλέον, ενδιάμεσα) εκπτώσεις βρίσκονται σε εξέλιξη, είναι αυτό των καταναλωτών που αφού έχουν περάσει από το στάδιο του «ποιος θα με εξυπηρετήσει;» και το «φέρτε μου έναν υπεύθυνο» , καταλήγουν στην πίστα του «χτυπάω με τις τσάντες μου τους περαστικούς γιατί δεν μου ανοίγουν δρόμο». Μετά και την καθιέρωση των  30 εμπορικών Κυριακών το χρόνο, οι Άνθρωποι με Βαριές Τσάντες θα εμφανίζονται στο κέντρο Αθήνας και περιχώρων ακόμα περισσότερο. Ασπίδες πουλάτε;

 

Η διακριτική θλίψη της Έρευνας (Αγοράς)

12s20magazia-thumb-large--2-thumb-large

Αν υπάρχει μια γνώριμη εικόνα wannabe καταναλωτή που εμφανίζεται συχνά τις Κυριακές, είναι εκείνου που περπατάει τεμπέλικα και ανέμελα γύρω από βιτρίνες, θαυμάζει, απορρίπτει, αξιολογεί κάθε τι που βλέπει σε αυτές και στη συνέχεια προχωράει συνήθως, στην επόμενη (βιτρίνα) ή μπαίνει στο μαγαζί για να κάνει «μια ερώτηση» και σπανιότερα για να ψωνίσει. Σε μια εποχή που οι μισθοί μειώνονται διαρκώς και οι θέσεις εργασίας έχουν τον ίδιο δείκτη δυσκολίας στην κατάκτηση τους με το έπαθλο του «Survivor», οι δυνατότητες για να ψωνίσει κανείς, αυξάνονται, οι πελάτες αναζητούνται.

 

[themify_button ]του Γιάννη Δημητρέλλου[/themify_button]

Δες εδώ: Forever 21 και American Eagle Oufitters επεκτείνονται στην Ελλάδα – Πόσο καλύτερα είναι σε σχέση με Zara και H&M;

 

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr