Μια πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση…

Είχες προσέξει ότι πολλά από τα σλόγκαν διαφημίσεων γνωστών εταιρειών, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε προφυλακτικά; Για να το αποδείξει αυτό, ο σχεδιαστής από το Λος Άντζελες ονόματι Max Wright, μοιράζεται μαζί μας κάποιες νέες συσκευασίες προφυλακτικών, που δημιούργησε ειδικά για να καταλάβουμε πώς πασίγνωστα σλόγκαν εταιρειών μπορούν να έχουν και μια εναλλακτική, πιο σεξουαλική ανάγνωση! Οι φράσεις «Just Do It» της Nike και «Finger lickin’ good» της KFC, αποκτούν πλέον ένα νέο νόημα! Θα καταλάβετε παρακάτω…

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr