Κάποιος να αλλάξει την λάμπα επειγόντως!

Οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο δίνουν μεγάλη προσοχή στο λογότυπο (και κρύβουν μηνύματα σε αυτό, όπως εδώ) και χρυσοπληρώνουν την ταμπέλα των καταστημάτων τους, ώστε να τραβάνε τα βλέμματα των περαστικών. Τι συμβαίνει όμως όταν η επιχείρηση έχει παραμεγαλώσει και έχουν ανοίξει καταστήματα σε όλο τον κόσμο ή όταν ο ιδιοκτήτης απλώς δεν νοιάζεται να συντηρήσει την ωραιότατη neon επιγραφή που έχει τοποθετήσει; Όπως φαίνεται, προκύπτουν παρεξηγήσιμα μηνύματα, όπως τα παρακάτω.