Ή 5 στερεότυπες αντιλήψεις που σίγουρα δεν θα σε κάνουν εκατομμυριούχο.

beyonce-money-gif

Μύθος #1: Εστίασε σε 1 πράγμα

focus

Ο μέσος πολυεκατομμυριούχος έχει τουλάχιστον 7 διαφορετικές πηγές εισοδήματος. Όταν είσαι υπάλληλος πλήρους απασχόλησης σε ένα αντικείμενο, αγνοείς πολλές επιχειρηματικές ευκαιρίες που δεν μπορείς να αναλάβεις λόγω χρόνου και ενέργειας. Γι’ αυτό, δούλεψε σε πολλά διαφορετικά project, δίνε απλόχερα ιδέες, μην χάνεις ραντεβού για να συζητήσεις νέες προτάσεις και μην απορρίπτεις τίποτα με τη δικαιολογία ότι «δεν είναι στο αντικείμενό σου». Έτσι, διαφορετικοί τρόποι πληρωμών θα ανοιχτούν και -πού ξέρεις;- μπορεί να ανακαλύψεις κάποια νέα κλίση που θα σε κάνει εκατομμυριούχο.

Μύθος #2: Θα χρειαστείς δικηγόρο, λογιστή και γραμματέα

secretery

Σίγουρα δεν τους χρειάζεσαι μέχρι να συλλάβεις τις ιδέες, να αποκτήσεις πελάτες, συνεργάτες και να κερδίσεις χρήματα. Οι σταθερές θέσεις δικηγόρου, λογιστή και γραμματέα σημαίνουν πάγια έξοδα και αυτό είναι βάρος όταν δεν έχεις εξασφαλισμένα έσοδα. Μείνε σε ένα μικρό και ευέλικτο σχήμα συνεργατών – τουλάχιστον για αρχή.

Μύθος #3: Ανάπτυξε ένα προϊόν

bussiness

Πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν μια ιδέα για ένα νέο προϊόν θεωρώντας ότι ο πελάτης θα είναι εκεί. Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ. Πρώτα βρες τον πελάτη και εντόπισε την ειδική ανάγκη την οποία μπορεί να καλύψεις και στη συνέχεια ανάπτυξε το προϊόν που χρειάζεται. Θα μπορούσε να είναι απλώς μια υπηρεσία. Ή, ακόμα καλύτερα, θα μπορούσε απλώς να είναι μια εισαγωγή. Ή συμβουλές. Ή κάτι, τελοσπάντων, που δεν έχουμε σκεφτεί ακόμα (αυτό δεν ακούγεται τόσο εύκολο, ε;)

Μύθος #4: Υποσχέσου λίγα και δώσε πολλά στη συνέχεια

promise

To γνωστό αμερικάνικο «underpromise and overdeliver». Ε, δεν ισχύει. Γιατί να περιορίζεις τον ίδιο σου τον εαυτό; Όταν διεκδικείς μια δουλειά, υποσχέσου πολλά, ίσως περισσότερα από όσα μπορείς να κάνεις τη δεδομένη στιγμή. Αυτό θα σε ωθήσει να προσπαθήσεις πιο σκληρά και να θέσεις τον προσωπικό σου πήχη ψηλότερα. Αν μπορέσεις κιόλας να ξεπεράσεις τις προσδοκίες των άλλων, η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη.

Μύθος #5: Κάνε το branding του εαυτού σου

branding

Tο «branding» χρησιμοποιείται συνεχώς τελευταία, και πράγματι όταν πρόκειται να λανσάρεις ένα νέο προϊόν είναι σχεδόν απαραίτητο. Καλύτερα, όμως, να εστιάσεις στην ουσία και όχι στην επιφάνεια των πλάνων σου. Ένα business plan που στέκει ή μια ιδέα που καλύπτει συγκεκριμένη ανάγκη στην αγορά είναι πιο σημαντική από κάθε έξυπνο λογότυπο, εντυπωσιακή παρουσίαση και πειστικό λόγο.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr