Αλήθεια, τι σκέφτονταν οι κριτικοί κινηματογράφου όταν τις βαθμολογούσαν;

Υπότίθεται πως ο κριτικός κινηματογράφου πρέπει να είναι ένας μικρός άγγελος, μια θεόσταλτη φιγούρα που σε βοηθάει, σου δίνει μια εμπεριστατωμένη άποψη για να επιλέξεις ταινία. Τι συμβαίνει όμως όταν ο κριτικός κινηματογράφου δεν έχει την παραμικρή ιδέα για την ταινία που αναλύει ή πιο απλά, όταν θέλει να βγάλει όλη την κακία και το μίσος που κρύβει μέσα του για τους πρωταγωνιστές, τους συντελεστές, την ταινία την ίδια; Παρακάτω συλλέξαμε τέλειες ταινίες που ξεκίνησαν με κάκιστες κριτικές, από πασίγνωστες εκδόσεις και δημοσιογράφους που φημίζονται για την εγκυρότητά τους.

Star Wars Episode IV: A New Hope (1977)

star-wars_risegr

κριτικός: Peter Keough, Boston Phoenix

Fight Club (1999)

fightclub_eilikkrineistitloi_risegr

Roger Ebert, The Chicago Sun-Times

Mean Girls (2004)

mean-girls_kakikrirtiki_risegr

Lou Lumenick, The New York Post

Pulp Fiction (1995)

pulpfiction_kakikritiki_risegr

Kenneth Turan, Los Angeles Times

Titanic (1997)

Titanic-Movie_kakikritiki_risegr

Kenneth Turan, Los Angeles Times

The Godfather Part 2 (1974)

GTY_god_father_ml_141217_16x9_992

€”Vincent Canby, The New York Times

Halloween (1978)

halloween_kakeskritikes_risegr

Pauline Kael, The New Yorker

The Lord Of The Rings: Return Of The King (2003)

lordoftheringskakeskritikes_risegr

David Sterritt, Christian Science Monitor

The Shining (1980)

the-shining_kakeskritikes_risegr

Dave Kehr, Chicago Reader

[themify_button ]Του Γιάννη Δημητρέλλου[/themify_button]
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr