Τι μπορείς να γράψεις στο Facebook χωρίς να διαγραφεί από τους διαχειριστές;

Ο χαρακτηρισμός μιας εικόνας ή ενός λεκτικού σχολιασμού ως «ακατάλληλα» είναι μια διαδικασία που έχει προκαλέσει κατά καιρούς αρκετές αντιδράσεις εντός και εκτός της κοινότητας των Facebook moderators. «Το Facebook δεν μπορεί να ελέγξει το περιεγχόμενό του. Έχει μεγαλώσει υπερβολικά, σε ανύποπτο χρόνο.» έχει δηλώσει εκπρόσωπος της εταιρείας στον Guardian. Αυτό σημαίνει ότι πολύ συχνά, οι διαχειριστές των δημοσιεύσεων έχουν λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα για να αποφασίσουν αν μια δημοσίευση παραβιάζει τους όρους χρήσης της εταιρείας.  Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελεί η έννοια του «revenge porn» και ο αρκετά περίπλοκος τρόπος αντιμετώπισης της:

po

Σύμφωνα με ένα νέο σύνολο οδηγιών με τίτλο «Facebook Files», που διέρρευσαν μέσω του Guardian, ατάκες όπως «Κάποιος σκότωσε τον Trump» αποτελούν ενδείξεις απειλής και πρέπει να διαγράφονται από την πλατφόρμα του Facebook., Συγκεκριμένα, κάθε ατάκα που περιγράφει με συγκεκριμένες λέξεις ένα συγκεκριμένο απειλητικό σχέδιο, μπορεί να θεωρηθεί απειλή και πρέπει να διαγράφεται. Από την άλλη, το να γράψεις κάτι σαν «πάμε να δείρουμε χοντρά παιδιά» ή «κλώτσα μια κοκκινομάλλα» είναι μια πρόταση που σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές του Facebook δεν αποτελεί σαφή απειλή, άρα μπορεί να διατηρηθεί εντός του Facebook.

 

Screen-Shot-2017-05-22-at-13.37.20

 

 

«Σκοπεύουμε να δίνουμε όσο περισσότερη ελευθεριά του λόγου μπορούμε, χωρίς να επιτρέπουμε περιεχόμενο που θα μπορούσε ξεκάθαρα να προκαλέσει κακό στον πραγματικό κόσμο. Οι άνθρωποι εκφράζουν δυσφορία ή διαφωνία, απειλώντας η χρησιμοποιώντας βία με επιφανειακούς ή μη σοβαρούς τρόπους. Σκοπεύουμε να παρεμβαίνουμε σε καταστάσεις πιθανής αληθινής βίας προκαλούμενης από ανθρώπους, με το να απαιτούμε συγκεκριμένες λεπτομέρειες να είναι εμφανείς σε κάθε δημοσίευση, ώστε να να θεωρήσουμε την απειλή βάσιμη.» αναφέρουν μεταξύ άλλων οι οδηγίες, όπως δημοσιεύτηκαν εδώ.

Δες εδώ: Αυτό το facebook page ψησταριάς από τη Βόνιτσα, μόλις τερμάτισε το social media marketing

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr