Και – παρά τις αντιδράσεις- σημειώνει τεράστια επιτυχία.

Υπάρχουν πολλοί -κλισέ συνήθως- τρόποι ώστε ένα εστιατόριο να προσελκύσει γυναικείο κοινό. Υπάρχουν οι “Ladies nights” και ένα σωρό άλλα tricks που αναφέρονται συνήθως σε ladies. Αλλά το εστιατόριο Trendy Shrimp στην περιοχή Hangzhou της Κίνας, πήγε το «γυναικείο» marketing στα άκρα.  Σύμφωνα με δημοσίευμα της εταιρείας  Qianjiang Evening Post, αρκετοί ντόπιοι παραπονέθηκαν στις ανώτατες αρχές σχετικά με αφίσες του εστιατορίου που διαφήμιζαν εκπτώσεις προς γυναίκες που κυμαίνονταν ανάλογα με το εκάστοτε μέγεθος σουτιέν, με τις μεγαλύτερες προσφορές να απευθύνονται σε γυναίκες με πιο πλούσιο ντεκολτέ. Αρκετοί κάτοικοι της περιοχής περιέγραψαν τις αφίσες ως δείγματα «ακραίας διαφήμισης» και «προσβλητικές προς κάθε γυναίκα».

Αν και οι επίμαχες αφίσες, από τις 2 Αυγούστου, αφαιρέθηκαν, ο διευθυντής του εστιατορίου Lan Shenggang υπερασπίστηκε αυτή την στρατηγική, δηλώνοντας πως «από τότε που ξεκινήσαμε, η κίνηση στο κατάστημα μας αυξήθηκε κατά 20%. Μερικά από τα κορίτσια ήταν αρκετά περήφανα, δεν είχαν κάτι να κρύψουν.» ενώ προσέθεσε πως η κάθε πελάτισσα μπορούσε να ζητήσει την έκπτωση από γυναίκα σερβιτόρο και όχι άντρα «ώστε να μη νιώσει άβολα».

Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ένα εστιατόριο στην Κίνα προσφέρει εκπτώσεις με βάση την εμφάνιση. Τον Ιανουάριο του 2015, εστιατόριο της περιοχής Henan έκανε δώρο γεύματα σε «όμορφους» πελάτες, ενώ τον προηγούμενο μήνα, ταχυφαγείο στην Chongging χάριζε εκπτώσεις σε υπέρβαρους άνδρες και υπερβολικά αδύνατες γυναίκες.

Πηγή:BBC

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr