Απλώς πρέπει να δεις το φινάλε!

Όλα ξεκίνησαν από ένα αθώο μήνυμα στον 6ο όροφο του κτιρίου στην 75 Varick Street της Νέας Υόρκης

building-post-it-war-notes-nyc-manhattan-66

Η απάντηση ήρθε σύντομα από το απέναντι κτίριο:

building-post-it-war-notes-nyc-manhattan-17

Σιγά σιγά στο παιχνίδι μπήκαν εταιρείες και από τα 2 κτίρια, στα οποία φιλοξενούνται πολλές διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μάρκετινγκ, media και δημιουργικά γραφεία.

Στην αρχή έκαναν μικρά σχεδιάκια και φιλότιμες καλλιτεχνικές προσπάθειες.

Στη συνέχεια το παιχνίδι αναβαθμίστηκε, με αναγνωρίσιμα λογότυπα και σήματα:

Μέχρι που έγινε κυριολεκτικά ο κακός χαμός μεταξύ αυτών των δύο κτιρίων:

Μέχρι και η κατασκευάστρια εταιρεία των post-it, η 3M, ενεπλάκη, προμηθεύοντας με δωρεάν post-it τα δύο κτίρια.

Για να λήξει ο πόλεμος, μόνο ένας τρόπος υπήρχε: να στεφθεί ο απόλυτος νικητής. Σύμφωνα με τον επόπτη του κτιρίου που φιλοξενεί τη Havas Worldwide, κάποιοι από τους γραφίστες της σχεδίασαν το μεγαλοπρεπές σχέδιο που θα απλωνόταν σε πολλά παράθυρα της εταιρείας.

Στη συνέχεια, μια ομάδα συναδέλφων τους έμεινε ένα ολόκληρο βράδυ στο γραφείο με μπύρα και πίτσα για να το εκτελέσει.

Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα μέσα από τα γραφεία (για να σας κρατήσουμε σε αγωνία)…

Και το επικό αποτέλεσμα εξωτερικά:

«Mic drop». Κοινώς, «παιδιά μην το παλεύετε, απλώς νικήσαμε τη μάχη«.

Μάλιστα, το Spectacle studio εμπνεύστηκε και έφτιαξε ένα video με αφορμή το αριστούργημα.

Δυστυχώς, οι διαχειριστές των κτιρίων δεν έμειναν τόσο εντυπωσιασμένοι και ζήτησαν παύση πυρών -κοινώς να κατέβουν όλα τα post-it από τα παράθυρα μέσα στο σαββατοκύριακο. 

Πόσο τέλειο να δουλεύεις σε αυτά τα γραφεία;

Πηγές φωτογραφιών: Bored Panda, Twisted Sifter, Instagram, Reddit

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr