«Συλλεκτικά κομμάτια» και «καυτή μαμά» έχουν ξεπουλήσει ήδη. 

Υπάρχουν πολλά καταστήματα που προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες μέσα από τα social media. Οι προσφορές, οι εικόνες κοσμοσυρροής, κατηγορίας «περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω», οι διαγωνισμοί, είναι μερικά από τα social εργαλεία που συνήθως χρησιμοποιούν για να μετατρέψουν τους επισκέπτες της εκάστοτε σελίδας σε πραγματικούς πελάτες.

Όμως. φέτος το Πάσχα, έμπιστες πηγές μας από την εξωτική Βόνιτσα, μας ενημέρωσαν πως η (μερακλίδικη) ψησταριά «Η Παράδοση», μέσα από τη σελίδα της στο Facebook, δείχνει ξεκάθαρα ότι το κατέχει το άθλημα του social media marketing. Τα παρακάτω «μοντέλα» γουρουνοπούλας, αρνιού, κοντοσουβλίου, κοκορετσιού συνδυάστηκαν με τις ανάλογες ατάκες ανάμεσα στο «έλεος» και την «καυτή» απόλαυση, δείχνοντας  απλά και ξάστερα σ`εμάς τους άμπαλους τους Αθηναίους, πως γίνεται το marketing το σωστό, στα social media.

Διαθέτει συλλεκτικά κομμάτια, για αρχόντους. 

Ποστάρει εικόνες χωρίς έλεος (αλλά με πάθος)

Αλλά αν θέλεις έλεος, κανένα πρόβλημα

Σαφώς δεν λείπει το στοιχείο της live μετάδοσης

Υπάρχει σεβασμός  και συναίσθημα στις προσωπικές στιγμές…(του γουρουνόπουλου)

Εννοείται πως κάνουν και διαγωνισμούς! (duh??)

Και σίγουρα δεν είναι (ΠΟΤΕ) αλαζόνες

Δες εδώΕυτυχώς που υπάρχει το Facebook page Σαν Σήμερα και μαθαίνουμε λίγη ιστορία

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr