Παιχνίδια γεμάτα αναμνήσεις και αθωότητα. Ή μήπως όχι; (Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και ο «αναπτήρας»)

Είναι καλοκαίρι, είσαι με τους κολλητούς σου διακοπές και φτάνει αυτή η ώρα που πλήττετε θανάσιμα/περιμένετε κάποιον να ξυπνήσει για να βγείτε/ χαζολογάτε εκείνη τη νεκρή ώρα μετά το φαγητό. Ορίστε… Με όλη μας την αγάπη παιχνίδια για να περάσει η ώρα και πιο ευχάριστα το καλοκαίρι… Έστω και στην Αθήνα.

Ποιος είμαι;

sherlock-holmes-and-madonna

Είναι ιδανικό παιχνίδι για το καλοκαίρι καθώς μπορεί να παιχτεί και με μόλις δυο άτομα. Γράφεις το όνομα ενός προσώπου σ΄ ένα post it και το κολλάς στο κούτελο του συμπαίκτη σου. Εκείνος πρέπει μέσα από ερωτήσεις που σου κάνει, να βρει το όνομα που είναι γραμμένο στο post it. Το πιο ωραίο σημείο του παιχνιδιού είναι αυτό που οι ερωτήσεις ξεφεύγουν από την σφαίρα της λογικής κι αρχίζουν να είναι κάτι παραπάνω από σουρεαλιστικές, καθώς και όταν το πρόσωπο που έχει επιλέγει είναι κάτι σαν την «Ερατώ» στους Ψίθυρους καρδιάς.

Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο

palermo-night

Τα χαρτάκια μοιράζονται και ανάμεσά μας υπάρχουν πλέον δύο δολοφόνοι και ένας ρουφιάνος. «Όταν πέφτει η νύχτα στο Πάλερμο», κοινώς όταν όλοι κλείσουμε τα μάτια κατόπιν εντολής του αφηγητή, οι 2 δολοφόνοι ανοίγουν τα μάτια και αναγνωρίζονται. Κοιτάζονται, ξέρουν ότι θα παίξουν μαζί μπάλα, πώς να το πούμε; Ύστερα αυτοί οι 2 οι παλιάνθρωποι σηκώνουν τα χεράκια και ανοίγει τα μάτια του ο σπιούνος της παρέας. Όταν ξημερώσει η μέρα αρχίζει το σώσε, καθώς όλοι μαζί οι Παλερμιώτες πρέπει να αποφασίσουν ποιος είναι ο δολοφόνος και πρέπει να πεθάνει. Οι δολοφόνοι προσπαθούν να ενοχοποιήσουν πολίτες, ο ρουφιάνος προσπαθεί να τους δώσει διακριτικά χωρίς να φύγει νύχτα (στην κυριολεξία) και ο καθένας βρίσκει ευκαιρία να πετάξει ό,τι πιο βαθύ για τον άλλο: «Το βλέμμα σου τα λέει όλα. Εσύ είσαι», «Σε ξέρω εσένα. Πάντα λες ψέματα χωρίς να σε καταλαβαίνουν» μέχρι «Σου βάζω στοίχημα με λεφτά ότι δεν είμαι εγώ. ΝΑ ΠΑΡΕ 5 ΕΥΡΩ». True story. Αχ μαγικές νύχτες στο Παλέρμο…

Αναπτήρας

the lighter 1

Το παιχνίδι που έχει γίνει η αιτία να διαλυθούν πολλές παρέες. Ο πρώτος που κρατά τον αναπτήρα δέχεται από κάποιο μέλος της παρέας μια ερώτηση κρίσεως (πχ ποιος από την παρέα πιστεύεις ότι είναι ο πιο όμορφος) και αντί ν΄ απαντήσει, δίνει τον αναπτήρα στο άτομο της επιλογής του. Αξίζει να το παίξεις γιατί είναι εύκολο, γρήγορο και στην πιο «σκληρή» μορφή του μπορείς να μάθεις κουτσομπολιά και να βγουν άπλυτα στη φόρα και πάντα όταν συμβαίνει αυτό περνάμε καλά.

Όνομα|Ζώα|Φυτά|Πράγμα και τα συναφή

onoma-risegr

Το παιχνίδι που όταν βαριόμασταν μικρά, οι γονείς, μας έβαζαν να παίξουμε. Έβαζες κάποιον να ξεκινάει τη αλφαβήτα, από μέσα του, και το σταματούσες όταν ήθελες. Και όταν παραδείγματος χάρη έβγαινε το γράμμα Μι, τότε εσύ έπρεπε, όσο πιο γρήγορα μπορούσες, να βρεις όνομα από μι, ζώο, πράγμα, επάγγελμα, πόλη/χώρα, φυτό. Το ίδιο φυτό με τον αντίπαλό σου έπαιρνε 5. Διαφορετικό 10 βαθμούς. Και εάν δεν είχε γράψει κανένας κάτι σε οποιαδήποτε κατηγορία τότε έπαιρνες το σούπερ-ντούπερ 20άρι! Και κάπως έτσι συνεχιζόταν το παιχνίδι μέχρι να τελειώσουμε όλα τα γράμματα. Άλλο ένα παιχνίδι με βαθμό επικινδυνότητας 7, μιας και όποιος τελείωνε, πραγματικά, πολύ γρήγορα, οι υπόλοιποι ούρλιαζαν και του έλεγαν να δείξει το χαρτί του!

Παντομίμα

bradley-cooper-vampire

Το παιχνίδι που μπορεί να ξεκινήσει για να «ενώσει» παρέες άγνωστες μεταξύ τους -συνήθως σε κάποιο party- και να εξελιχθεί σε πόλεμο! Επιλέγει ο καθένας τα άτομα της ομάδας του και το παιχνίδι ξεκινάει: Η πρώτη ομάδα προτείνει μια λέξη ή φράση, συνήθως τίτλο ταινίας ή τραγουδιού και την μεταφέρει στον παίκτη της αντίπαλης ομάδας που θα κληθεί να την περιγράψει στην ομάδα του. Αν η αντίπαλη ομάδα βρει την λέξη, κέρδίζει! Μια παραλλαγή του παιχνιδιού με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα, επιβάλλει «ποινή» ένα σφηνάκι οποιουδήποτε ποτού στον μίμο που δεν θα καταφέρει να περιγράψει την λέξη του.

Σκατά

screen480x480

Παιχνίδι αντανακλαστικών, που μπορεί εύκολα να σε κάνει να αισθανθείς άχρηστος αν δεν είσαι σε εγρήγορση συνεχώς. Κάθε παίκτης φωνάζει σκατά όταν συμπληρώσει 4 κάρτες και τις πετά. Οι υπόλοιποι πρέπει σε ταχύτητα αστραπή να τοποθετήσουν τα χέρια τους στη μέση του τραπεζιού. Αυτός που βάζει τελευταίος τα χέρια του είναι κορόιδο. Και θα κάνει ό,τι συμφωνήσει η παρέα.
Tip: Πάντα βάλτε μια χαζογκόμενα στην παρέα. Θα ταραχθεί που πρέπει να χαλάσει την πόζα και να είναι alert. Και θα χάνει. Απλό.
Προειδοποίηση: Οι γείτονες ίσως να μην εκτιμήσουν το γεγονός ότι κάθε τόσο κάποιος τσιρίζει μέσα στα άγρια μεσάνυχτα (ιδανική ώρα να παίξεις) ΣΚΑΤΑΑΑΑ!

Πες-Βρες

pes bres

Α, το αγαπημένο επιτραπέζιο Τop 10! (το θυμάται κανείς;) Ε αυτό έγινε απλικέισιο και έχει πολλή πιο πλάκα ΚΑΙ ελληνοκεντρικές ερωτήσεις. Το κόνσεπτ είναι απλό. Η παρέα χωρίζεται σε 2 ομάδες και η μία θέτει ερωτήσεις στην άλλη για τις οποίες υπάρχουν 10 πιθανές απαντήσεις (τύπου «10 πράγματα σχετικά με παραλία») και τα μέλη της καλούνται να βρουν όσο το δυνατόν περισσότερες από τις δεδομένες απαντήσεις μπορούν. Και αναλόγως μαζεύουν και πόντους. Προσοχή! Συνήθως μια απάντηση είναι αρκετά κουφή. Επίσης, γιατί εμένα μου πέφτουν πάντα ερωτήσεις ιστορίας; Είναι άδικοοοοοο.

TO ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΛΩΝ: Μεθυσμένος σερβιτόρος

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr