Παράτησε τη δουλειά της ως web designer και έπιασε το Snapchat!

Στις αρχές του 2014, η Cyrene Quiamco, που τότε εργαζόταν ως web designer σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών, αποφάσισε να δοκιμάσει το Snapchat. Η Cyrene βαριόταν στα meetings και έβγαζε snaps συναδέλφων της, πάνω στα οποία πειραματιζόταν με διάφορα doodles, για να περνάει η ώρα. Όταν μέσα από τη σειρά της με τίτλο «Celebrity Selfie» η Cyrene «έβαλε» έναν ζωγραφιστό Kevin Jonas μέσα σε ένα snap της και ο Kevin Jonas αυτοπροσώπως μοιράστηκε την εικόνα στο Instagram, είχε ήδη το πρώτο της viral snap.

A photo posted by Kevin Jonas (@kevinjonas) on

To 2015, η Quiamco, παράτησε την δουλειά της, για να γίνει μια Snapchat storyteller πλήρους απασχόλησης. Με τη βοήθεια ενός bluetooth stick, ενός τρίποδα και μερικές φορές μιας γραφίδας, η Cyrene είχε ήδη παρουσιάσει σπουδαίες καλλιτεχνικές δημιουργίες, όπως η σειρά snaps «The Ele Machine». Στη συνέχεια, ξεκίνησε να δημιουργεί χορηγούμενα doodles για εταιρείες όπως οι Disney, Jolly Rancher, OPI, Walmart, Samsung και MTV.  Mέσω της νέας της δουλειάς, η Quiamco κατάφερε να γυρίσει τα studios της Pixar, να γνωρίσει celebrities (και να βγάλει αληθινές selfies μαζί τους), ακόμα και να βρεθεί στο κόκκινο χαλί των MTV VMA.

Τα Snapchat Stories θυμίζουν πολλές φορές τηλεοπτικά προγράμματα «τσέπης»: Κάποια μοιάζουν με επεισόδια τηλεοπτικών σειρών, αλλά με παιχνίδια, όπου ζητάει από το κοινό της να απαντήσουν σε μια ερώτηση με ένα screenshot και να κερδίσουν δώρα. Σε μια από αυτές τις ιστορίες, η Quiamco ανήγγειλε πως επρόκειτο να ζωγραφίσει live ένα showgirl για φιλανθρωπικούς σκοπούς και ζήτησε από το κοινό της να προτείνουν χρώματα και τεχνικές. Όταν αυτά τα «επεισόδια» χορηγούνται, η Quiamco μπορεί να κερδίσει από 10.000 ως 30.000 ανά επεισόδιο.

Αυτό που σίγουρα θα σε κάνει να ζηλέψεις λίγο την καθημερινότητα της Quiamco, είναι πως δεν χρειάζεται να κάνει αυτή τη δουλειά κάθε μέρα, για 8-10 ώρες. H 27χρονή δημιουργός, που βγάζει πλέον περίπου 500.000 δολάρια το χρόνο, συνήθως δημιουργεί 3-5 χορηγούμενα stories το μήνα και τον υπόλοιπο καιρό ασχολείται με την οικογένεια και τα αγαπημένα της hobbies!
Όμως η ενασχόληση της Quiamco με το Snapchat δεν σταματάει ακριβώς εκεί. Μέσα από το website the11second η ομάδας της Cyrene εντοπίζει καθημερινά ταλαντούχους storytellers από όλο το κόσμο και επιχειρεί να αναδείξει τις ιστορίες τους σε ένα ακόμα πιο μαζικό κοινό. Μια από τις «ανακαλύψεις» της Quiamco είναι και η Salia Goldstein, που χρησιμοποιεί το Snapchat για να δημιουργεί ιστορίες για τη 20th Century Fox.  Eπίσης η Goldstein δημιουργεί fan art (με έμφαση φέτος στο Pokemon Go) και ιστορίες με έμπνευση από την επιστήμη. Γι`αυτό και οι followers της την έχουν βαφτίστει Bill Nye του Snapchat.
Λοιπόν, έχεις κάποια επικά πρωτότυπη ιδέα για doodle;
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr